יום רביעי, 27 בינואר 2016

איך מתבצע התהליך של ניתוח הגדלת חזה ומה חשוב לדעת עליו?

האם גם את רוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה ומתלבטת בנוגע לתהליך עצמו? כמובן שמדובר על ניתוח לכל דבר, אשר מבצע אותו מנתח פלסטי מומחה. כמו כל ניתוח - יש כאן מרכיב מסוים של סיכונים, אך דווקא היכרות עם התהליך עצמו, תאפשר לך לבחור במנתח הנכון, ולקבל יותר מידע אמין שאיננו תלוי במנתח כזה או אחר. יש להבין בדיוק כיצד בכל לניתן להגדיל חזה נשי, מהם השתלים שבהם משתמשים, היכן מבצעים את החתך, והאם ישנם סיכונים - ואז את מגיע העם יותר בטחון לתהליך עצמו, אם אכן תבקשי לעבור אותו.

כך אפשר להגדיל את החזה

      לפני הניתוח - קודם כל, עלייך לפנות אל מנתח פלסטי מומחה, ולהסביר לו שאת רוצה לעבור את הניתוח. המנתח יבחן את גודל החזה שלך ואת צורתו, ישמע כמה את רוצה להגדיל את החזה, וייתן את חוות דעתו המקצועית. הרופא המנתח גם יבדוק האם את יכולה מבחינה פיזית לעבור את הניתוח - האם את רוצה להיכנס להיריון, האם יש לך הפרעות רפואיות כרוניות, האם עברת בעבר ניתוחים פלסטיים נוספים, וכיו"ב. לקראת יום הניתוח עצמו תתבקשי להיות בצום (למעט שתיית מים).
      הרדמה - ניתוח הגדלת חזה מתבצע תמיד כאשר המנותחת נמצאת תחת הרדמה מלאה. אמנם הניתוח עצמו קצר למדי, אך מאחר שמדובר על אזור רגיש יחסי תשבו הניתוח מתבצע, מעדיפים כיום רוב הרופאים שלא לבצע הרדמה מקומית בלבד. במקום זה, יספקו לך הרדמה כללית - את תחושי נינוחות ועייפות ותוך מן קצר תירדמי ולא תחושי דבר. כשתתעוררי עדיין תחושי בטשטוש מסוים, ותתבקשי לנוח בהשגחה תחת 24 שעות במרפאה.
      היכן מבצעים את החתך? - כדי לבצע ניתוח הגדלת חזה, יש צורך לבצע חתך מסוים בגוף, אשר דרכו מחדירים את שתלי הסיליקון לתוך השד. החתך יכול להיות באזורים שהם יחסית חסויים - למשל בכפל שבין השד לבין הגוף, או באזור בית השחי. רוב הרופאים מעדיפים שלא לבצע חתך בעטרה, על מנת שכאשר הצלקת עוד לא תחלים היא בכל זאת לא תיראה. עם זאת במידה ולא יהיה ניתן לבצע את החתך אלא באזור העטרה הרופאים ישתדלו להסביר לך זאת מראש עוד לפני הניתוח, ולעתים בזמן הניתוח אם מגלים שהדבר לא אפשרי - עוברים לחיתוך בעטרה, וגם את זה יסבירו לך מראש.
      האם ישנם סיכונים? - הסיכון המרכזי בעת ניתוח הגדלת חזה הוא בעיקר שיהיה קרע בשתל שיגרום לצורך לבצע את כל הניתוח מחדש. לעתים אחרי הניתוח את עלולה לסבול מהופעה של שטפי דם,  וכן מראה של השתלים באופן בולט. אפשר לצמצם את הסיכונים אם בוחרים מראש מנתח פלסטי מומחה עם תיעוד של עשרות לקוחות מרוצים.

הגדלת חזה

ומה יהיה אחרי?


את תהיי כאמור באשפוז לאחר הניתוח, ויומלץ לך לקחת כמה ימי מנוחה מהעבודה, ובתקופה הקרובה לא לבצע שום דבר שיגרום למאמץ. לרוב אחרי חודשיים מלאים, הגוף מחלים לגמרי ואפשר לבצע הכל כרגיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה